! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

بهانه هایِ دلتنگی زیاد است . . .

 اما خداحافظیِ آخرت

               تلنگر محکمی بود

                      به چهارپایه ی منِ اعدامی !

 

معلق می شوم!

میانِ آسمان و زمین . . .

            با طنابی که مرا به آسمان وصل کرده

 

                                         اینگونه به تو نزدیکترم بابونه , مگر نه؟!؟

 

                                                                                        (بی نشان)

 

 

هذیان نوشتِ کوثرانه :

ـ شاعر میگه :صد بار اگر توبه شکستی . . . , نه وایسا ببینم , واقعا بازم روت میشه توبه کنی کوثر ؟!( خود سانسوری! + خودزنی)

ـ عمقِ فاجعه زمانی ست ,که دل بخواهدُ , دِگَر دلبری نباشد !

ـ من اعتراف می کنم عاشقم ; مهم اراده ی من است و ارادتِ دل  , گیرَم نه کسی داشته باشم و نه چیزی....مهـــــــم این است عــــــــاشقم!

ـ نبودِ ضمیرِ مجازیِ تو , تنها گزینه ی انحرافیِ زندگیِ من است (!)

ـحالا تو تمامِ خطوطِ ارتباطی مان را قطع کن ; با لرزشِ دست و نبضِ ناموزونِ دل و دیده ی تارَم چه کنم ؟!

ـ من خواب می بینم , نه چپ می شوند و نه راست! مستقیمِ مستقیمند ! خوابی سراسر تعبیرِ عاشقانه (!)

ـ سیمِ زندگی ام را از پریز بکش ; پُر مصرف شده ام و به درد نخور! یارانه ی عاشقانه هایم کفافِ خرجِ اضافه را نمی دهد!

 

 

                                                                                               (بی نشان)

 

تو در یادِ منی , پـــــــــيــــــــــــــوندم :

تو میدانی

 به یادِ کسی بودن

زمانی که او ذره ای به یادت نیست

عینِ مُردن است 

شبیه همان * مرگِ تدریجیِ یک رویا* 

                                    درد دارد احساسش, نه ماه بانو؟! 

 

 

                                  هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس (!)

 

           



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت0:39---13 آبان 1390
وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم ، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش





مي گردیم وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم و باز تنهاییم !
پاسخ:جانا سخن از زبانِ ما میگویی (!)


d
ساعت11:10---6 شهريور 1390
سلام وب خوبي داري به من هم سري بزن

پرسه های عاشقانه
ساعت22:14---24 تير 1390
سلام مرسی از نظراتت و وبلاگ قشنگت

ادیب
ساعت17:24---20 تير 1390
وقتی گفتم دوستت می دارم
می دانستم که الفبایی تازه را اختراع می کنم
به شهری که در آن
هیچ کس خواندن نمی داند!
شعر می خوانم
در سالنی متروک
و شرابم را در جام کسانی می ریزم
که یارای نوشیدنشان نیست !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.